Nog maar één week! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Joyce Wingerden - WaarBenJij.nu Nog maar één week! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Joyce Wingerden - WaarBenJij.nu

Nog maar één week!

Door: Joyce van Wingerden

Blijf op de hoogte en volg Joyce

28 Augustus 2015 | Nederland, Naaldwijk

Nog precies één week en dan is het zo ver: Lize en ik stappen in het vliegtuig op weg naar Bali! De voorbereidingen zijn al in volle gang en zoals ik van mezelf gewend ben, ben ik met veel dingen weer veel te laat begonnen.. Het valt me tegen hoe veel je voor zo'n reis moet voorbereiden: visum aanvragen, vaccinaties halen, alles wat met mijn studie te maken heeft stopzetten, van alles met werkgevers regelen, backpack en allerlei andere spullen kopen voor op reis en ga zo maar door. Ondertussen hebben Lize en ik nog een afscheidsfeestje geregeld, wat morgen zal plaatsvinden! Nog één keer voordat we op reis gaan een feestje met al onze vrienden; ik kan niet wachten! Tijdens mijn reis zal ik proberen af en toe een reisverslag te plaatsen, maar weet niet in hoeverre me dat gaat lukken door de hele slechte wifi verbinding op het project in Bali. Voor nu ga ik vooral genieten van mijn laatste weekje hier in Nederland met al mijn lieve vrienden en familie. Want ook al ben ik maar 2.5 maand weg, ik ga jullie missen...

  • 03 September 2015 - 11:51

    Yvonne Van Wingerden:

    Ja Joyce,
    Morgen gaat het eindelijk gebeuren: je gaat voor het eerst echt op reis !!!
    Morgen breng ik je naar Schiphol....
    Ik weet nu al dat ik je ook ga missen, maar wat een ervaring rijker zal je zijn als
    je over 2,5 maand weer terug bent.
    Heel veel reisplezier en veel geluk samen met Lize.

    XXX van je moeder

  • 03 September 2015 - 15:08

    Carola:

    Hey Joyce, het gaat eindelijk beginnen nu,
    the time of your live!!
    Geniet ervan, ik ga je volgen,
    goede reis en heel veel liefs van Carola uit Made
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Mijn grote avontuur: 7 weken vrijwilligerswerk op Bali (Indonesië) en 4 weken reizen door Indonesië en Thailand!

Actief sinds 28 Aug. 2015
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 5022

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 20 November 2015

Het grote avontuur!

Landen bezocht: