Mijn eerste dag; wat een belevenissen - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van Joyce Wingerden - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag; wat een belevenissen - Reisverslag uit Gianyar, Indonesië van Joyce Wingerden - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag; wat een belevenissen

Door: Joyce van Wingerden

Blijf op de hoogte en volg Joyce

07 September 2015 | Indonesië, Gianyar

Als alle dagen hier zoals deze eerste dag worden, dan wordt dit echt een toptijd! We hebben zo veel meegemaakt, gezien en zo veel nieuwe indrukken. Een totale cultuurshock.. overal 'offer-altaartjes' langs de weg, mensen die hun kleren wassen in een beekje, mensen die vanalles verkopen langs de weg maar vooral heel veel lieve en behulpzame mensen! We zijn vandaag eerst naar een beachclub vlakbij geweest met 5 vrijwilligers en 3 lieve Balinese meiden van het project. Zij wilden dolgraag leren zwemmen, dus waren we ineens zwemleraressen:) vervolgens werden we naar ubud gebracht waar we scooters hebben gehuurd en zijn we het eiland over gecrosst! Wij zijn echt een toeristische attractie hier; blond, lang en blank. Best raar als alle ogen ineens op je gericht zijn als je over een markt loopt waar je de enige niet-local bent. In de avond gingen we met zn allen uit eten en daarna nog kletsen, feesten en spelletjes spelen met een heel aantal Balinese jongens. Ik zou nog veel meer kunnen vertellen maar ik hou mijn blogs kort! Vandaag is de eerste dag dat we les mogen gaan geven, zo spannend, maar heb er heel veel zin in! Liefs vanuit Indonesië

• 07 September 2015 - 16:14

Je Moeder:

Toppie dat alles goed gaat !
    Leuk ook om ff te skypen daarnet.
    Ja, je moeder wordt steeds handiger op de computer he....
    Lekker genieten maar van de kindjes en de feestjes
    en doe voorzichtig op de scooter (ja, dat hoor je toch te zeggen als moeder zijnde).
    xxx mam (en pap natuurlijk)

• 07 September 2015 - 21:09

Giny Van Rossum:

Jeetje Joyce

Dat klinkt echt super goed! Doe je de groetjes aan Lize?

• 08 September 2015 - 16:40

Angela Buijs:

Hoi Joyce.
    Super leuk om al zo snel iets van je te horen. Leuk zeg, zwemles geven aan jonge Balineese meiden. Wat een mooie ervaringen heb je zo op je eerste dag al meegemaakt. Super leuk, dit neemt niemand je meer af. Veel succes met lesgeven.
    Groetjes van de Buijsjes uit Wagenberg

• 09 September 2015 - 20:55

Annette:

Hoi Joyce,

Bedankt voor je berichtje. Nou, dat klinkt iig goed! Ik ben heel benieuwd hoe het lesgeven daar is, maar daarover schrijf je vast de volgende keer. Heel veel plezier en succes!

Liefs vanuit Made,

Annette